Priser

Avalonhuset råder over nogle fleksible faciliteter som kan bruges til møder, kurser, bryllupper, fester, festivaller, livestreaming/videooptagelser, koncerter, ferier eller midlertidig bolig for udstationerede medarbejdere. Nedenfor er priser for nogle af vores mest populære tilbud. Hvis du har særlige behov så ring og få et uforpligtende tilbud.

Alle priser er ex. moms, rengøring og forplejning. Bemærk: Man kan normalt ikke trække moms fra i lejemål af denne type. Momsregistrerede virksomheder sparer derfor 25% hos Avalonhuset. 

Med leje af faciliteterne hører kraftige Zown foldud borde der passer til talen (runde borde (6 stk Ø160 og 4 stk. Ø120), samt aflange 90×200) samt hvidt standard stel og glas. Vinglas, duge, pynt og luksusstel skal lejes særskilt.

Af hensyn til sikkerheden er det tilladt at være op til max 150 personer i huset.

Indbetal depositum på Danske Bank: 3574-0011137202

Kurser & events uden overnatning (eksternat)

  • Lotussal dagtimer (8-18)
    kr. 2.000,-
    Leje af lotussal (230kvm) med scene, frokostcafé samt adgang til udearealer i dagtimerne (8-18). Weekend tillæg: 500. Tillæg for aften til 22: kr 500,-. Ideelt til 30-60 dagskursister.
  • Lotussal aften (18-22)
    1.200,-
    Leje af lotussal fra 18-22 til fx. foredrag. Max 150. Ideelt til 30-100 deltagere.
  • Kursus - eksternat, 3 dage, man-ons (8-18)
    kr. 5.000,-
    Leje af lotussal (230kvm) med scene, frokostcafé samt udearealer i dagtimerne (8-18). Tillæg for aften til kl. 22 kr. 1.000,-. Ideelt til 30-60 dagskursister.
  • Kursus - eksternat, 3 dage, fre-søn (8-18)
    Kr. 6.000,-
    Leje af lotussal (230kvm) med scene, frokostcafé samt udearealer i dagtimerne (8-18). Tillæg for aften til kl. 22: 1000,-. Ideelt til 30-60 dagskursister.
  • Selskab i Lotussal samt velkomst i stuen
    kr. 6.000,-
    Leje af lotussal (10 timer) med scene, barkøkken, storkøkken, udearealer samt velkomst i stuen. Fest indtil kl. 23. Inkl leje af borde, stole og standard service. Tillæg 23.00-02.00: kr. 800 pr time.

    Tilkøb: Lysshow, lydudstyr, scenetekniker samt sovepladser.

Kursus, events eller ferie med overnatning (internat)

Priser er ex. sengetøj med mindre andet er aftalt. Rent sengetøj: kr. 100,- pr. person.

  • Kursus med overnatning (tor-søn)
    kr. 12.800,-
    Leje af hele Avalonhuset inkl. køkken, spisesal, café, lotussal og udearealer op til 60 kursister. 3 nætter (tor-søn) med op til 13 overnattende gæster. Rabat på 20% for kurser man-tor. Tillæg for over 60 kursister: kr. 50 pr. kursist.
  • Selskab med overnatning (tor-søn).
    kr. 15.300,-
    Leje af hele Avalonhuset inkl. køkken, spisesal, café, lotussal og udearealer med selskab én aften til kl. 23. Inkl spisning i salen og borde og stole til 85 personer (ti runde borde med plads til 6-9 personer). Inkl. 13 overnattende gæster. Tillæg for selskab efter kl. 23: kr. 800 pr time.

    Tilkøb: Lysshow, lydudstyr, scenetekniker.

  • Feriebolig i én uge
    kr. 16.500,-
    Leje af syv værelser m. hyggekrog, stort køkken, spisesal/stue og udearealer. Perfekt til en dejlig ferie med storfamilien. Op til 13 overnattende gæster. Tillæg for selskab (leje af borde, stole, service, scene): kr. 2.500,-

Tilkøb ifbm. med arrangementer

  • Professionelt PA anlæg
    kr. 1.000,-
    Højtalere: 2 stk 2000W QSC k12 + 2 stk 2000W QSC KW 181 subwoofer. Det er et første klasses PA anlæg.
  • RGB Scenelys
    Kr. 1.000,-
    Monteret i rig: 4 stk. Osram Fresnel RGB spots, 2 stk ADJ COB RGB spots, 6 stk. alm. teaterspots kontrolleret fra iPad/mixerpult.
  • Moving heads
    kr. 1.000,-
    4 stk moving heads: 2 stk ADJ inno-pro og 2 stk ADJ pocket pro – alle kontrolleret fra iPAd.
  • Blacklight (UV)
    kr. 750,-
    2 stk ADJ UV COB cannon og 2 stk. UV bars (givet god samlet effekt til blacklight parties). Styret fra iPAd.
  • Lys & lyd tekniker (pr. time)
    kr. 600,-
    Tekniker til at bistå med lys, lyd og teknik.
  • Leje af vinglas (hvidvin, rødvin og champagne) op til 85 stk.
    kr. 500,-
  • Vielse i Avalon stencirklen
    kr. 2000,-
  • Video-optagelse og/eller foto-optagelse af din event.
    Ring for pris
  • Stor festpakke
    Ring for pris.
    Hvis du har avancerede ønsker, inkl. digital mixer, stativer, kabler o.a. så ring for tilbud.
  • Livestreaming af event
    Ring for pris.
  • Lav din egen mini festival
    Ring for pris
    Lyd, lys, mikrofoner, lydprøver med bands og professionel rådgivning om din event samt tilstedeværelse af erfaren lyd- og lysmand under afviklingen af din event. Hvis du vi vil være sikker på at intet kikser er dette løsningen for dig.

Generelle vilkår

  • Alle priser er ex. moms.
  • Lokalerne skal afleveres i ryddet tilstand og alt service skal være vasket op og sat på plads ved lejeperiodens udløb. Lejer hæfter for beskadigelse af inventar og genstande.
  • Ved externat er forbrug inkluderet i lejeprisen. Ved internat afregnes forbrug efter måler.
  • Depositum på 30% indbetales ved booking og det fulde beløb senest 60 dage inden afholdelsen. Efter afholdelse returneres depositum fratrukket udgifter til rengøring og evt. skader.
  • Depositum refunderes ikke ved aflysning.
  • Flytning af dato inden 60 dage før afholdelse er mulig imod et 10% ombookingsgebyr.
  • Rent sengetøj koster kr. 100,-
  • I forbindelse med fester er borde, stole og service til 85 personer inkluderet. Lejeren står for oprydning samt opstilling af stole og borde som de stod før brug med mindre andet er aftalt.
  • Rengøring udgør 15-20% af lejen (afhængig af tilstanden) med mindre lejer selv gør rent efter sig jf. rengøringsvejledning. Ikke rengjorte eller mangelfuldt rengjorte arealer rengøres for lejers regning.
  • Rygning indenfor er ikke tilladt under nogen omstændigheder. Brud herpå vil medføre en ekstraafgift på kr. 1.500,- samt dækning udgifter til ekstra rengøring og kompensation for evt. tabt fortjeneste.
  • NB: Hvis man ønsker at have til kl 12 den følgende dag til at rydde op er dette muligt mod et 10% tillæg. Det er dog kun muligt hvis lokalerne ikke er lejet uden den følgende dag. Om det er muligt kan meddeles en uge inden afholdelsen.