All-inclusive eller gør-det-selv?

Avalonhuset råder over nogle fleksible faciliteter som kan bruges til møder, kurser, bryllupper, fester, festivaller, livestreaming, videooptagelser, koncerter, ferier eller midlertidig bolig for udstationerede medarbejdere. Nedenfor er priser for nogle af vores mest populære tilbud. Hvis du har særlige behov så ring og få et uforpligtende tilbud.

Vil tilbyder:

  • All-inclusive arrangementer hvor vi sørger for alt det praktiske.
  • Gør-det-selv arrangementer hvor kunden selv står for det praktiske.

Ved gør-det-selv arrangementer betaler kunden for leje af faciliteterne samt for forbrug og slutrengøring. Med leje af faciliteterne hører kraftige Zown borde der passer til salen (runde borde (6 stk Ø160, 4 stk. Ø120, 4 stk 90×200) samt hvidt standard stel og glas. Vinglas, duge, pynt og luksusstel kan lejes særskilt. Forbrug af el, vand og varme er erfaringsmæssigt ca. kr. 2-300,- pr dag når der er mange gæster.

Alle priser er ex. moms.

All inclusive kurser og events

Kursusdage med forplejning kan tilrettelægges på mange måder og prisen vil ofte afhænge meget af menu og service. Nedenstående er en pris indikation, men ring eller skriv til os med dine ønsker og vi kan lave dig et konkret tilbud.

  • Kursusdag inkl. forplejning (per person).
    kr. 590,-
    Kursusdag fra 9-17 inklusiv morgenanretning frokostbuffet og eftermiddagskage eller frugt (efter aftale). Kaffe/te i løbet af dagen. Kontakt os for hjælp med mødeplanlægning eller for hjælp til at bruge TV/video og sociale medier til at skabe en anderledes event. Pris er for person for min. 15 personer.
  • Kursusdøgn inkl. forplejning og overnatning på dobbeltværelse
    kr. 1.390,-
    Kursusdøgn inkl. morgenanretning, frokostbuffet og middagsmad. Overnatning for op til 18 personer fordelt på 10 værelser.

Gør-det-selv kurser & events uden overnatning (eksternat)

Der er rige muligheder for at tilrettelægge din event som du har lyst til. Huset er opdelt i to dele som kan lejes hver for sig eller sammen:

  • Værelser til overnatning.
  • Fællesarealer til events.

Når man afholder events er det selvfølgelig bedst at have huset for sig selv. For at gøre det så enkelt som mulig for dig som arrangør tilbyder vi to muligheder:

  • Book 13 eller 18 sovepladser sammen med fællesarealerne.
  • Book kun fællesarealerne og lad din gæster/kursister booke en seng direkte hos os (vi har en særlig side hvor man kan booke senge i stedet for rum)

Den første løsning er dyrere, men giver dig fuld kontrol over hvordan gæsterne skal indkvateres. Den anden løsning er billigere, og dine gæster/kursister kan selv vælge hvordan de vil indkvateres og hvor meget de vil betale for det (enkeltværelse, dobbeltværelse etc.). Når man booker senge kan man booke 2 senge i et dobbeltrum hvis man vil have det for sig selv. Men hvis man vil spare lidt, og ikke har noget imod at bo sammen med en anden gæst, kan man nøjes med at booke en seng.

På vores bookingside kan du lave en “anmodning” og derefter tilvælge forskellige muligheder. Især vores fest tilbud har mange ekstra mulighed som leje af glas, PA anlæg, lysshow, blacklight og meget andet som kan skabe en uforglemmelig oplevelse.

Bemærk også at salen er helt speciel når det kommer til akustikken. Det tænker man måske ikke over i det daglige, men når det kommer til at skabe gode rammer for undervisning eller festligheder, så gør det en kæmpe forskel i praksis.

Tilkøb ifbm. med arrangementer

Avalonhuset skaber en rustik og charmerende ramme. Samtidig er teknikken i verdensklasse. Indbygget i salen er således avanceret teknik som tillader dig at optage events i professionel kvalitet, livestreame events og meget andet. Kontakt os for et godt tilbud. Nedenfor er nogle idéer til hvad vi kan tilbyde.

  • TV-studie
    kr. 2.000,-
    Optagelse af din event med 4 fjernstyrede kameraer i broadcast kvalitet, brug af det fulde sceneudstyr, mixer, trådløse mikrofoner og live video mixing. Optagelser afleveres på chip eller harddisk (ikke inkluderet). Opstart kr. 1.000,- Pris pr time.
  • Videooptagelse (ét kamera)
    kr. 1.000,-
    Optagelse af video til din event. pr. time. I broadcastkvalitet (50 mb/s).
  • Lys & lyd tekniker (pr. time)
    kr. 600,-
    Tekniker til at bistå med lys, lyd og teknik.
  • Vielse i Avalon stencirklen
    kr. 2.000,-
  • Video-optagelse og/eller foto-optagelse af din event.
    Ring for pris
  • Stor festpakke
    Ring for pris.
    Hvis du har avancerede ønsker, inkl. digital mixer, stativer, kabler o.a. så ring for tilbud.
  • Livestreaming af event
    Ring for pris.
  • Lav din egen mini festival
    Ring for pris
    Lyd, lys, mikrofoner, lydprøver med bands og professionel rådgivning om din event samt tilstedeværelse af erfaren lyd- og lysmand under afviklingen af din event. Hvis du vi vil være sikker på at intet kikser er dette løsningen for dig.

Generelle vilkår

  • Alle priser er inkl. moms på regning. Virksomheder kan derfor trække 25% fra.
  • Lokalerne skal afleveres i ryddet tilstand og alt service skal være vasket op og sat på plads ved lejeperiodens udløb. Lejer hæfter for beskadigelse af inventar og genstande.
  • Ved externat er forbrug inkluderet i lejeprisen. Ved internat afregnes forbrug efter måler.
  • Der betales et 20% depositum ved booking (trækkes i praksis 2 dage efter booking af hensyn til nedenstående).
  • Du kan gratis annullere din booking indenfor 48t. Derefter vil du skulle betale 20% ved aflysning senest 6 måneder før og 50% senest 6 uger før.
  • Efter afsluttet leje/event returneres depositum fratrukket udgifter til rengøring og evt. skader inden 14 dage.
  • Rent linned er obligatorisk og koster kr. 100,-/person
  • Lejeren står for opstilling samt afrydning af stole og borde som de stod før brug med mindre andet er aftalt.
  • Forbrug opgøres pr måler. Erfaringsmæssigt ca. 200-250 kr pr dag ved mange gæster.
  • Der betales et depositum til rengøring. Prisen for rengøring afhænger af tilstanden lokalerne efterlades i.
  • Rygning indenfor er ikke tilladt under nogen omstændigheder. Brud herpå vil medføre en ekstraafgift på kr. 1.500,- samt dækning udgifter til ekstra rengøring og kompensation for evt. tabt fortjeneste.
  • NB: Hvis man ønsker at have til kl. 12 den følgende dag til at rydde op er dette muligt mod et 10% tillæg. Det er dog kun muligt hvis lokalerne ikke er lejet uden den følgende dag. Om det er muligt kan meddeles en uge inden afholdelsen.

Af hensyn til sikkerheden er det tilladt at være op til max 150 personer i huset.

Indbetal depositum på Danske Bank: 3574-0011137202

Bemærk man kan normalt ikke trække moms fra i lejemål af denne type. Momsregistrerede virksomheder sparer derfor 25% hos Avalonhuset.